dinsdag 1 oktober 2013

STADGENOOT | RENOVATIE LOUISE WENTHUIS

Beste bewoners, Ik ben op maandag 30 september naar het wijksteunpunt wonen geweest en heb daar gesproken met een advocaat. Dat was maar heel kort, want die kon niets voor ons doen vertelde hij (?????)  en verwees mij door naar mevrouw Wies Luttikhuizen.

Ik heb aan mevrouw Luttikhuizen de hele renovatie-kwestie voorgelegd.
Op een punt was zij was het wel met mij eens. Dat was dat inzake de tijd die er is, tussen de informatieavond en de aanvang van de renovatie, wel wat kort is. Keurig nette ambtenaren taal voor; wij zijn op een misdadige manier voor het blok gezet!


Mevrouw Luttikhuizen was, zo heb ik begrepen, verder niet zo heel erg onder de indruk van wat ons allemaal te wachten staat. Maar zij zou wel even contact opnemen met 'PAUL' om te kijken of er nog een tegemoetkoming in zat. Mijn ontsteltenis was, ondanks dat ik heel veel gewend ben, groot. Mijn reactie was dan ook, 'WAT ZEGT U?' Verschrikt merkte mevrouw Luttikhuizen op, 'nee nee, die ken ik niet hoor, die heb ik nog nooit ontmoet, dat u niet denkt dat wij met elkaar omgaan.'

Nou, dat denk ik dus wel en ik heb er heel veel redenen voor om dat te denken. Ten eerste weet ik als de beste, dat het grote misdadige Stadgenoot overal haar contacten heeft en dat er zéér velen zijn, die voor slechts een veer in de reet van Stadgenoot, graag meewerken de vuile zaakjes van deze abjecte organisatie toe te dekken.

Dan heb ik het echt niet alleen over een >>> voor stadgenoot tot alles toe in staat zijnde politieagent, of een >>> psychiater van de GGD  die bereid is voor Stadgenoot een ander helemaal kapot te maken en ook nog eens >>> bungalows voor Stadgenoot verhuurd. Het gaat heel veel verder!

Hoe wist mevrouw Luttikhuizen, dat zij daarvoor bij 'Paul' moest zijn? Had Paul al gebeld? Paul is die grote, schijn-vriendelijke man die het meest het woord voerde op de informatieavond. Waarom word er zo 'oude jongens krentenbrood' met elkaar omgegaan. Het lijkt de politie van Stadgenoot wel! Nee, dat is geen schrijffout, de >>> politie van stadgenoot.

Ik ben er de afgelopen week heel druk mee geweest, en ook nu nog. Ik moet nu eerst weer andere zaken regelen, maar er komt dit weekend meer nieuws. Er komt net een mail binnen van mevrouw Luttikhuizen. Daarover later meer, want daar moet ik eerst weer over bellen, omdat ik niets van die mail begrijp.