vrijdag 25 oktober 2013

LAATSTE NIEUWS MISDADIGE RENOVATIE STADGENOOT

Het laatste nieuws is: Dat de SP zich er in gaat verdiepen!!!





Er is nog meer nieuws, maar dat ga ik hier niet vermelden omdat Stadgenoot ook mee leest. U kunt mij daarvoor bellen of mailen en als ik zeker weet met wie ik te doen heb dan zal ik u dat nieuws mededelen.




Bijgewerkt op 01-12-2013. Laatste Nieuws over de SP.
De SP heeft van alles beloofd en via twitter zelfs gevraagd, 'wil je ons op de hoogte houden?'



Nooit meer wat van de SP gehoord!  Ook niet na het aanschrijven van het bestuur van de SP. (14 adressen) geen reactie!

SP ook in de greep van Stadgenoot?


 amsterdam@sp.nl,
 Paula van Dijnen <paulavandijnen@gmail.com>,
 sp.kees@hiep.nu,
 Laurens Ivens <laurensivens@gmail.com>,
 ameijler@xs4all.nl,
 maureenvdpligt@hotmail.com,
 macbusz@hotmail.com,
 flentge@planet.nl,
 Helmie Bijleveld <helmie@xs4all.nl>,
 Gerben van der veen <gerbenvanderveen@hotmail.com>,
 DaniĆ«l Peters <dws.peters@gmail.com>,
 sp@schaeffer.tk,
 maike_awater@hotmail.com,
 justinluyten@hotmail.com

datum:28 november 2013 17.33

onderwerp:   SP ONBESCHOFT EN TOONT MINACHTING

verzonden door:


Nico van den Ham <nico.vandenham@gmail.com>


Geachte mevrouw van Dijnen,

Op 22 oktober jl. bracht ik een bezoek aan de SP in de Laurierstraat . Na een vriendelijk gesprek en koffie beloofde men contact met mij op te nemen. Toen dat maar niet gebeurde heb ik op 18 november jl. aan u, maar ook aan meerdere anderen, het bestuur van de SP,  maar liefst 14 adressen een mail toe gezonden! U mevrouw Van Dijnen was de enige die daar op reageerde. Ook de zogenaamde hulpdienst reageerde niet.
In uw reactie d.d. 18 november deelde u mij mede, dat u mijn mail zou doorsturen naar uw mensen van de SP in Oost.
Ook daar is weer geen enkele reactie op gekomen mevrouw Van Dijnen. Daar komt nog eens bij, dat de heer Tiers Bakker mij via twitter heeft verzocht hem op de hoogte te houden. Dat heb ik aanvankelijk ook gedaan. Nu uiteraard niet meer want waarom zou ik dat nog doen?
Al jaren lang, dus tot voor kort was ik  zeer gecharmeerd van de  Sp en de PvdD. De enige 2 partijen die, althans door mij, nog betekenis hebben. De rest vond en vind ik bedrieglijke pulp. Ik was een wandelend reclameblok voor uw partij, vooral als het allochtone mensen betrof,  die op het meer dan schandalige PvdA stemmen.  Dat zijn er veel zoals u wellicht weet. Ook ik zelf stemde op de Sp. U begrijpt, dat die reclame voor de SP is omgeslagen in anti reclame en ik niet meer zal stemmen op de SP.

Mocht u nu denken, die man is boos, dan heeft u het mis. Ik ben veel meer verdrietig en zeer teleur gesteld. Dat de SP angst heeft voor het grote Stadgenoot, dat begrijp ik wel. Meerdere instanties zijn in de greep van deze intens criminele organisatie. Ik zelf heb ook grote angst voor deze abjecte organisatie en haar kliek. Maar dat de SP (zoveel personen waren op de hoogte) niet eens de moeite neemt, dus minachting, om mij mede te delen, wij durven u niet helpen is zeer teleurstellend. En ik begrijp heus wel, dat u dat woord durven niet had gebruikt en daar wellicht het woord kunnen voor had opgeschreven. Maar ik had dan tenminste een antwoord gehad en voelde mij tenminste niet als een stuk vuil behandeld.
Gaat u mij mevrouw Van Dijnen nou maar niet meer mededelen dat de SP  niet in de greep is van Stadgenoot, want mijn ogen en oren zitten niet dicht. Ik weet dus, dat de SP zich wel inzet voor anderen met huurproblemen. Ook ik was in de Bloemstraat (Jordaan) een paar maanden geleden en sprak daar vele SP' ers. De simpele bewoners van 171 zeer kleine appartementen worden door, AT5, RTV Noord Holland, Het Parool, WSwonen op geen enkele wijze geholpen en bovendien ook nog eens net zo onbeschoft behandeld zoals dat dat bij de SP het geval is. Dat dat allemaal zo gaat, bij al deze organisaties, dus ook de uwe, dat kan toch geen toeval meer zijn zo lijkt mij.

Vriendelijke groet, vanuit de woon-hel aan het Prins Bernhardplein van een zeer teleurgestelde Nico van den Ham 
--




Nico van den Ham
Prins Bernhardplein 136
1097 BK Amsterdam
020-2235980
06-19215778
 





Nog weer veel later, na een toevallige ontmoeting met Nelly Duindam, fractievoorzitster van de SP Stadsdeel centrum. Opnieuw veel beloftes, maar ook nooit meer wat van gehoord.















































gmail.com