woensdag 27 november 2013

STADGENOOT | MISDADIGE RENOVATIE GAAT MISSCHIEN NIET DOOR!

Kort nieuws renovatie Louise Wenthuis

Totale ontwrichting van het normale leven! Veel bewoners inmiddels knettergek gemaakt!
>>> http://bit.ly/1hj77Of >>> http://bit.ly/1aVX3qh

Meerdere bewoners hebben schade aan vitrage, overgordijnen, laminaat enz.
Dit door water door kieren naar binnen gespoten met een hoge drukspuit! 

Geen cent vergoeding van het misdadige Stadgenoot!

Was eenvoudig te voorkomen geweest door kozijnen degelijk af te plakken met plastic.

'Krijgt u het heen en weer maar simpele huurder, wij hebben volstrekt lak aan u, dat dichtplakken kost ons, Stadgenoot, veel te veel geld! Betaald u uw schade nou maar gewoon zelf en dweilen maar!  Vriendelijke groet, uw Baas, (huur) baas Stadgenoot'

Luistert u nog naar de bewonerscommissie van woningcorporatie Stadgenoot?
Lees dan alstublieft dit >>> http://bit.ly/1fJLZjN


Breaking!!! Misdadige renovatie in de woningen gaat misschien niet door!!!

Uit zéér betrouwbare
bronnen:
Helaas kan ik geen namen noemen, omdat als ik dat wel doe mij dan nooit meer iets wordt verteld! Let wel, ik kan dus in deze niets bewijzen!
Maar ik heb echt uit meerdere  betrouwbare bronnen, dus niet van één persoon, de informatie gekregen, dat het helemaal nog niet vast staat, dat in de woningen wordt gerenoveerd!


Eigenlijk is dat ook wel te begrijpen en logisch, omdat als de een niet wil en de andere wel, het natuurlijk een heel ingewikkelde, dus kostbare zaak wordt voor  woningcorporatie Stadgenoot.

Daarom roep ik allen op die zeer terecht, vreselijk tegen de misdadige renovatie zonder enige compensatie van Woningcorporatie Stadgenoot op zien, teken niets, laat u niet overhalen! Ga er massaal tegen in!
Misschien dat het loont!!

Medebewoners die de Nederlandse taal (nog) niet zo goed begrijpen!!!
Let op!!!

U bent zeer strijdbaar heb ik gemerkt! Als u niet helemaal begrijpt wat ik hier opschrijf, bel mij op en ik kom graag naar u toe om het een en ander aan u uit te leggen!
Tel:  06-19215778 of e-mail nico.vandenham@gmail.com


Luister niet meer naar de flut vragen van sommige bewoners aan de bewonerscommissie van Stadgenoot zoals  'ik wil geïnformeerd worden, hoe laat de bouwvakkers 's morgens beginnen, half acht of acht uur, zodat ik er rekening mee kan houden hoe laat ik de wekker moet zetten. (Is echt gevraagd!).

Mijn niet zo netjes, maar wel duidelijke antwoord zou zijn, dat merk je vanzelf wel troela. Je hoeft de wekker niet te zetten, je merkt het vanzelf wel door de vele klop-boren! Klop-frees- of weet ik veel- wat voor een boren zijn jou wekker!
Dat geldt voor nu en de komende maanden, ga nou gewoon maar vroeg naar bed.

Maar de bewonerscommissie van Stadgenoot, gaat serieus op dit soort futiliteit vragen in, terwijl er zo veel meer aan de hand is. Stadgenoot is blij met dit soort vragen en het flut antwoord van de zogenaamde bewonerscommissie is dan ook wellicht,  'wij zullen uw (flut) vraag voorleggen aan (onze baas/opdrachtgever) woningcorporatie  Baas Stadgenoot'.

Bij de volgende bijeenkomst krijg je dan natuurlijk opnieuw een flut antwoord, zoals bijvoorbeeld, half acht mevrouw. En zo wordt u, huurdersgepeupel van uw (huur) Baas  Stadgenoot en haar bewonerscommissie, lekker bezig/zoet gehouden en afgeleid van de werkelijke problemen. Tekenen graag, hier hebt u het formulier ter ondertekening via de bewonerscommissie van Stadgenoot, (dus uitgereikt door de bewonerscommissie!!!) alvast, zoals schandalig genoeg is gebeurd op de bewonerscommissie bijeenkomst op  20 november jl. Hoe smerig wilt u het hebben? Lees dit maar eens beste medebewoners  en huiver >>> http://bit.ly/1fJLZjN


Tot slot, voor diegenen die een grote bek hebben over Polen en vinden dat die het land uit geflikkerd moeten worden. Diegenen die dat vinden, moeten verplicht worden, helemaal ingepakt met een soort van gas-maskers en al, dag in dag uit, met een heftig vibrerende, extreem lawaaiigere machine in de handen, voegen uit te gaan vrezen. Want dat is wat die rot Polen hier doen. Die Polen doen wat u niet absoluut niet wil doen!

Na één dag zo voorspel ik gaan diegenen die vonden weg met die Polen, smeken laat die Polen alsjeblieft terug komen en laat ze doen wat ik niet wil doen! Voegen uit vrezen!


Niet tekenen is in Nederland niet strafbaar !

I..s.m. onze corrupte woningcorporatieredacteur, oud werknemer van Stadgenoot, kroegloper, snuiver Dhr. Vroeghindewey en bijgewerkt door onze criminele -wie naait wie- waarheidscommissie