donderdag 21 november 2013

RENOVATIE STADGENOOT DIEFSTAL VAN ELEKTRA?

Moeten de huurders de hoge elektriciteitskosten van de renovatie zelf betalen of besteelt Stadgenoot u doodleuk? 

Er zijn mij 2 dingen opgevallen, het eerste is dat wij altijd een verrekening kregen in de maand juli v.w.b. de service kosten. U krijgt dan vrijwel altijd geld terug van Stadgenoot. Dat komt zo denken wij, omdat Stadgenoot u altijd wat te veel laat betalen en dat teveel betaalde krijgt u dan in de maand juli terug.

Stadgenoot zal dat zo doen, omdat het makkelijker is om wat geld terug te storten dan in plaats daarvan haar huurders bij te laten betalen. Dat gaat in veel gevallen moeilijker.
Bovendien levert hen dat ook nog eens rente op. Niet alleen van uw bedrag, maar van al die duizenden huurders en dat tikt lekker aan. Stadgenoot is gek op (uw) geld.


Het bedrag dat u jaarlijks in juli terugkreeg, was meestal een aanzienlijk bedrag.
Dit jaar hebben wij nog geen cent teruggekregen. U heeft ook geen bericht gehad van Stadgenoot. Smoort u zoals gewoonlijk maar in uw vet gaar, want zo gaat dat bij deze asociale -wij hebben lak aan onze huurders- organisatie. Stadgenoot heeft een stijve middelvinger gekregen van al het opsteken van die vinger naar haar huurders.

Sommige bewoners hebben gebeld, wat ook een vermogen kost met dat wachten in dat wacht-menu. Die bewoners hebben te horen gekregen dat de verrekening pas eind januari te verwachten is. Let wel het asociale Stadgenoot beslist over uw geld!
Vind u het gek dat ik Stadgenoot een criminele organisatie vind? U moet u eens proberen om geld van hen vast te houden, staat er zo een deurwaarder met zeer hoge extra kosten aan uw deur!


Is het nu zo'n vreemd, dat ik met de gedachten rondloop, dat het wel eens zo zou kunnen zijn, dat Stadgenoot ons laat wachten inzake die verrekening tot eind januari omdat het dan niet zo opvalt, dat de zeer hoge extra kosten voor het gebruik van al die zware bouwmachines, bouw-liften en dergelijke gewoon wordt opgenomen door de algemene elektriciteit meter? Ja die meter die het gebruik van de algemene verlichting, elektrische pompen die het water naar boven pompen, liften en dergelijke.
De meter van uw servicekosten-verrekening zeg maar. U denkt dan wellicht als u die rekening in januari krijgt, de periode is langer, dat zal het zijn, dat ik niets of weinig terugkrijg.

Het stroomgebruik van tweede periode van de renovatie, kan dan weer mooi op de volgende afrekening. Ik weet niet of het zo is, het is maar zo een gedachte.
Dat ik op zo'n gedachte kom is niet zo vreemd, want hoe vaak ik niet heb gevraagd aan Stadgenoot wat te doen aan het >>> illegaal elektriciteit aftappen. Jarenlang heb ik ze er op gewezen, jarenlang heeft Stadgenoot het toegestaan, u en ik mocht betalen werd bestolen, want Stadgenoot heeft volstrekt schijt aan haar huurdersgepeupel.
Is het dan nu zo raar dat ik nu denk, dat het wel eens zo zou kunnen zijn, zoals hierboven beschreven.

Het tweede wat mij is opgevallen, dat die bewonerscommissie van Stadgenoot

het hier niet over heeft. Als ik het weet, dan weet die 'commissie' van Stadgenoot dat toch ook. Of heeft mijnheer De Haas liever, dat zijn 'bewonerscommissie' daar over zwijgt. Ik weet het niet hoor.
Ik beschuldig Stadgenoot niet van elektriciteit diefstal i.v.m. de renovatie, want ik beschuldig in tegenstelling tot Stadgenoot, niet zo maar. De gedachte komt alleen maar bij mij op, omdat Stadgenoot een criminele organisatie is en je het een en ander zoals boven omschreven eventueel wél kunt verwachten. Dat beweer ik dan weer wel, maar niet zomaar, lees daarvoor o.a., ja o.a., want er is zo veel meer, dit maar
eens >>> Stadgenoot doet valse aangifte.


Eis van Stadgenoot uitleg over het bovenstaande. U heeft daar recht op!

Teken niets, zonder tekenen gaan ze toch wel door met hun misdadige levens ontwrichtende renovatie. Niet tekenen is niet strafbaar! Waarom zou u tekenen?

Als u tekent doet u afstand van al uw rechten!