maandag 4 november 2013

Kort nieuws renovatie Stadgenoot

Kort nieuws renovatie:


Op 30 oktober sprak ik een student. Op zaterdag 2 november sprak ik een studente. Beiden heb ik aangesproken en gevraagd wanneer zij het huurcontract hadden getekend. Allebei vertelden, dat ze dat ze dat een week geleden hadden gedaan. Ik wist het antwoord al, maar aan beiden vroeg ik of woningcorporatie Stadgenoot hun had verteld, dat de woning ingrijpend gerenoveerd gaat worden. Hun antwoord was, NEE, maar we hebben de steigers zien staan. Ik heb beiden verteld dat er in de woning ook gerenoveerd gaat worden en wat er allemaal gaat gebeuren.
De ontsteltenis van de studenten was groot, want dat hadden ze niet verwacht en daar was hun niets van verteld. >>> Hoe Stadgenoot haar huurders oplicht

Laat u de drie gladde praatjesmakers van Stadgenoot nou nog met vertrouwen binnen? Denkt u nog steeds dat deze gewetenlozen nou echt voor een warm!?!? gesprek komen. Nou, dan kan ik er ook niks meer aan doen. Laat u lekker belazeren zou ik zeggen.


_______________________________________

 
De afgelopen week zijn er op alle liftdeuren én in de liften plakkaten opgehangen door de bewonerscommissie. Op die papieren stond vermeld, dat u beter nog even kunt wachten met tekenen. Binnen enkele uren waren de plakkaten er af gerukt door een van de handlangers, de  kontkruipers van Stadgenoot.

U heeft ook zo'n papier in de brievenbus gehad. Er wordt geadviseerd nog even te wachten met tekenen. Onder aan het schrijven staat, dat u tot nader bericht van de bewonerscommissie nergens voor moet  tekenen. U heeft er weer een baas bij, Baas Stadgenoot en Baas bewonerscommissie waar u nou ook al iets van moet!

Heeft u ook nog een baas, die uw salaris betaalt? Dan heeft u nu 3 bazen.
En die baas die uw salaris betaald
 Nou, laat die dan het heen en weer maar krijgen, want u moet straks weken thuisblijven van Baas Stadgenoot om de bouwvakkers te laten werken, gratis en voor niets! En daarna? Huurverhoging!
 
In tegenstelling tot de bewonerscommissie moet u van mij helemaal niets.
Ik adviseer ook niet om nog even te wachten met tekenen.
Ik adviseer: Helemaal niets te tekenen! Niet tekenen is niet strafbaar!!!

Als u tekent, doet u afstand van al uw rechten.