vrijdag 25 oktober 2013

MISDADIGE RENOVATIE STADGENOOT GAAT SLACHTOFFERS EISEN!

Gesprekken met bewoners
Ik ben afgelopen week uren bezig geweest met briefjes onder de deuren  te schuiven van de 171 woningen in het wooncomplex van woningcorporatie Stadgenoot.
In sommige gevallen kreeg ik die briefjes niet onder de deur doorgeschoven omdat er een tochtstrip onder de deur is bevestigd. Dan belde ik aan om het briefje aan de bewoner aan te reiken. In andere gevallen kwam een bewoner soms net thuis, opende de deur en heb ik even staan praten.


Schrijnende toestanden
In een aantal gevallen, ben ik een paar schrijnende 'gevallen' tegengekomen. En dat terwijl ik helemaal niet zo veel mensen heb gesproken, dus hoeveel van die 'gevallen' zijn er nog meer? 'Gevallen', een naar woord als het over mensen gaat, maar waarvan ik wel denk dat zij de renovatie waarschijnlijk niet zullen doorstaan en op straat gaan belanden. Dakloos worden dus.
Bewoners die hun zaakjes niet voor elkaar hebben.


Bewoners uit hun woning trekken
Bewoners uit hun woning zetten, komt goed uit voor het misdadige Stadgenoot, want er moeten studenten in. Studenten, die overigens wat mij betreft heel erg welkom zijn!!! Het gaat om de abjecte wijze waarop het >>> misdadige Stadgenoot te werk gaat.
Dat heeft hoogstwaarschijnlijk ook het gevolg, dat ik ook binnenkort op straat sta en dan dus dakloos ben, want het criminele asociale Stadgenoot is al jaren bezig mij de woning uit te krijgen. Dat heeft Psychiater/bungalowverhuurder H. Plas van de GGD Amsterdam mij zelf verteld.

Dat dat zo is, daar heb ik geluidsopnamen van.