zondag 5 januari 2014

STADGENOOT GROOT ONDERHOUD DRAMATISCH

(Nieuw: 'Open oproep' Inzake renovatie, misdadige  werkwijze Woningcorporatie Stadgenoot klik hier >>> Wordpress)

In het Louise Wenthuis zit de dodelijke sluipmoordenaar, klik >>> ASBEST!!!




 
 
 
 
Meer info klik >>> ASBEST




Schade veroorzaakt door Stadgenoot!

Veel bewoners hebben nu al (grote) schade!!! En dat terwijl er nog niet eens in de woning wordt gewerkt! Stadgenoot stuurt bewoners met schade naar hun eigen verzekering om die de schade te laten vergoeden of om de schade op te laten nemen en het dan later met (de verzekering van) Stadgenoot te regelen. Wij vinden dat niet juist! Het kost u veel tijd ergernis én extra werk. Stadgenoot, of een bedrijf dat werkt in opdracht van Stadgenoot maakt schade! Dan moet (huur) Baas Stadgenoot zich verontschuldigen en zorgen dat het wordt vergoed, niet u. U heeft al ellende genoeg!

Verklaring inzake schade
Maak duidelijke afspraken over schade aan uw eigendommen. Schade die eventueel wordt veroorzaakt door de werkzaamheden en laat woningcorporatie Stadgenoot daar een verklaring voor ondertekenen! Doe dit voordat zij in uw woning de boel overhoop trekken. Die verklaring kunt u opstellen op de achterkant van een sigarendoosje, maar u kunt ook een keurig formulier typen. Beiden is rechtsgeldig als het maar ondertekend is door stadgenoot!!! U moet wel weten wie er van Stadgenoot tekent (zodat hij/zij terug te vinden is), dus de naam én de functie van de werknemer van Stadgenoot moet vermeld staan op het formulier! En dan natuurlijk die handtekening!


Verklaring-Formulier Gratis! | Mondsnoermethode
Bent u de Nederlandse (schrijf) taal niet machtig, of is het voor u om een andere redenen een probleem zo'n verklaring op te stellen? Ik doe het voor u. Bel of mail mij en u krijgt van mij zo'n formulier.
Stadgenoot leest mijn websites met grote belangstelling en zal u gaan vertellen,  dat zo'n verklaring onzin is en dat u zich niets van mij moet aantrekken. Dit omdat ik niet goed wijs ben, medicijnen gebruik en zelfs
>>> dwangverpleging = mondsnoerverpleging nodig heb! Al dit fijne gedoe van de misdaadkliek Stadgenoot, maakt deel uit van de mondsnoermethode van Stadgenoot waar zij al jarenlang mee bezig is. Een mondsnoermethode die tot nu toe absoluut mislukt is, zoals u kunt constateren tijdens het lezen op deze website, maar vooral ook op die andere >>> http://nicovandenham.blogspot.nl/
U kunt natuurlijk geloven wat Stadgenoot allemaal beweerd, maar u kunt ook eerst
dit >>> 
De vuile doofpot zaakjes van woningcorporatie Stadgennoot gaan lezen en daarna uw conclusie trekken.

Nieuwe kozijnen | keukenblok, kranen, oude troep!
Stadgenoot gaat nieuwe kozijnen plaatsen en u krijgt dubbel glas, zo liegt Stadgenoot u voor. Liegen, want Stadgenoot suggereert daarmee, dat u nu geen dubbel glas heeft, terwijl dat wel zo is. Het wordt allemaal heel mooi zo liegt Stadgenoot verder. Waarom worden de kozijnen vervangen terwijl er  helemaal niets aan die kozijnen mankeert? Waarom wordt bijvoorbeeld het keukenblok niet vervangen? Bij mij is dat spaanplaten ding dringend aan vervanging toe! Hetzelfde geldt voor de kranen. Waarom wordt het een en ander vervangen waar niets aan mankeert en blijft versleten troep zoals het is? Heeft dat iets met subsidie te maken? Wees kritisch en eis vernieuwing van de versleten troep, wat dat in uw geval ook moge zijn, in plaats van vervanging van bijv. een kozijn waar niets aan mankeert!

Wasmachine aansluiting, aan en afvoer

In veel woningen zit geen wasmachine aansluiting. Veel bewoners hebben daar in het verleden wel om gevraagd. Stadgenoot kwam dan met de achterlijke redenering dat de woning daar niet geschikt voor is. Wenst u een wasmachine aansluiting, maak uw wensen kenbaar en maak daar afspraken over en leg die dan schriftelijk vast! Let vooral op dat Stadgenoot u niet voorhoudt, 'dat komt later wel', want Stadgenoot is een zeer onbetrouwbare organisatie die volstrekt lak heeft aan haar huurders!

Diefstal van Elektra! Betaald u maar !

Al jaren lang staat het criminele Stadgenoot toe, dat sommige bewoners via de stopcontacten op de gang >>>
illegaal stroom afnemen. Dat wordt dan door u en mij betaald, omdat die energie via een algemene meter gaat. U betaald voor een ander via de servicekosten. Stadgenoot heeft lak aan haar netjes betalende huurders en doet niets. Als Stadgenoot haar geld maar krijgt Hoe, dat maakt niet uit.

Grote bouw lamp 1000 Wat? 24 uur per dag Hemubo !

Heeft u het gezien er brand 24 uur per dag een zware bouw lamp gericht op het reclame spandoek van het bouwbedrijf Hemubo schuin boven de ingang. Waar komt die elektriciteit vandaan. Datzelfde geld voor de elektriciteit die wordt gebruikt voor de vele machines die voor de verbouwingen worden gebruikt. Eis uitleg van Stadgenoot, u heeft er recht op! Moeten wij de reclame van het grote Hemubo betalen? De bewonerscommissie van/voor Stadgenoot geeft geen antwoord op deze vraag!

Bewonerscommissie

Horen wij nog wat van de bewonerscommissie, of is die stiekem overleden? Ook alweer ruzie onder elkaar misschien? Hoe zit het bijvoorbeeld met dat voorstel, wat geopperd werd op de laatste bijeenkomst, inzake die €3000,- (wat overigens veel te weinig is)? Horen wij daar nog wat van, of moeten wij het doen met een kruimelfooi, een VVV bon of 'samen iets leuks gaan doen.' Vooral dat laatste, bevestigd maar weer eens hoe Stadgenoot haar huurders minacht! Volg deze website!

Als ik later groot ben, krijg ik een woonbegeleider!
Heeft u ooit bij u zelf gedacht ik krijg later als ik groot ben, een woon- begeleider!? Waauw, een woonbegeleider van Stadgenoot! Nou, gefeliciteerd, u heeft er nu een!
Mijnheer Mike van Duijn, u weet wel die tijdelijke 'loge-bewoner' van Stadgenoot.
Mike van Duijn, woonbegeleider, de 'warm-gesprek'-man, of weet ik veel wat ze bij Stadgenoot allemaal voor die arme volgzame ziel hebben verzonnen. In elk geval, die meneer die u vaak in de loge zit zitten en die iedereen zo snel mogelijk probeert over te halen te tekenen! Die man is heel aardig hoorde ik. Ook ik heb een paar woorden met hem gewisseld omdat hij mij aansprak. En ook ik vind dat hij heel aardig overkomt. Maaaaaar........, natuurlijk hebben ze daar bij Stadgenoot een aardig overkomende goeie volgzame sul neergezet. Stadgenoot heeft handtekeningen en uw medewerking nodig! Dan zet je daar natuurlijk geen bullebak, maar wel een zachtaardige, lieve gemoedelijk overkomende, ideaal schoonzoon type neer.

Mike van Duijn; Een lieve,ideale schoonzoon- type

Loge-bewoner Mike van Duijn zou ook mijn schoonzoon wel mogen zijn. Maar alleen dan, als hij onmiddellijk ontslag zou nemen bij het >>>
intens criminele Stadgenoot. Al was het alleen maar, dat hij dan niet meer tegen mijn medebewoners kon liegen, dat ik niet helemaal goed ben. En ook niet, dat mijn medebewoners zo bang voor mij zijn geweest op de voor Stadgenoot zo dramatisch verlopen informatie avond in het Cassa 400 Hotel. Dat terwijl op die avond de meeste bewoners het volstrekt met eens waren. Vele bewoners hebben tegen mij verklaard, dat de ideale schoonzoon Mike van Duijn lelijk over mij spreekt. Precies zoals huismeester Jan bulder dat al jaren voor zijn criminele baas doet!
Ik heb mij daar herhaaldelijk bij Stadgenoot over beklaagd, maar daar nooit een antwoord op gekregen. Stemming maken heet dat!


Op allerlei vuile manieren proberen af te komen, van een huurder, die de onthuller is, van de vele, vele >>>
misdadige doofpotzaken van Stadgenoot en haar kliek.

Duidelijke afspraken maken! Alles schriftelijk vastleggen!
Maak duidelijke afspraken met Stadgenoot over alles en leg dat schriftelijk vast.
Laat niets toe in uw woning wat u niet wilt. Uw privacy wordt al genoeg aangetast!

De eerder aangekondigde open oproep is om moverende redenen nog niet gepubliceerd.

Open oproep over enkele dagen op beide websites!


Let op! De keuze is natuurlijk geheel aan u, maar meerderen van de weinigen die hebben getekend, hebben daar inmiddels spijt van!

Niet tekenen is in Nederland niet strafbaar. Teken niets!!!
Als u tekent, doet u afstand van al uw rechten!



Alles wat ik in dit bericht en andere berichten over woningcorporatie Stadgenoot en haar kliek beweer, is de absolute waarheid en niets is overdreven, ook niet inzake de grote aantallen brandstichtingen.

Alles wat ik beweer, kan ik ondersteunen met degelijke steekhoudende bewijsstukken!!!

Nico van den Ham, melder van slechts datgene wat hem is overkomen en die voor dat melden daarvan zwaar wordt bestraft.

Daar weer over klagen, nog meer straf!


JURIDISCHE HULP GEVRAAGD! 

 JOURNALISTEN WELKOM! 


Omdat in dit artikel namen worden vermeld én in het kader van openheid en hoor en wederhoor, wordt deze publicatie via e-mail ook verzonden naar de volgende adressen:

pdehaas@stadgenoot.nl
jbulder@stadgenoot.nl
info@stadgenoot.nl t.a.v. Dhr. R. Boomgaard
mvanduijn@stadgenoot.nl
woonbegeleiding@stadgenoot.nl
info@stadgenoot.nl t.a.v. juridische afdeling
mbos@stadgenoot.nl
P. De Jong >>> bungalowverhuurster  pdejong@stadgenoot.nl

j.steggerda@hemubo.nl
bclw2011@gmail.com

cruiter@stdgenoot.nl

I.s.m. onze corrupte woningcorporatieredacteur, oud werknemer Stadgenoot,  kroegloper  Dhr. M. Vroeghindewey